fredag

äntligen fredag, & inställd naturkunskap.

jag har alldeles förmånga sovmornar tror jag, känns som jag aldrig är i skolan :P börjar 12.45 idag med matte c, o vi har prov fick jag reda på igår så jag har pluggat massa nu eller nej nu ljög jag haha, jag har kollat lite o försökt lära mig potenslagarna haha, men vi kan låtsas som att det är massa :P

men igår först ;
skolan & sedan åkte jag till stallet med systrarna som vanligt på torsdagar, o jag o emma red ut en sväng träffade massa stora älgar o blev hur rädda som helst så vi vände o red en annan väg :D sen fixade vi massa o såå sen hem, kollade på debatt vid 22, blondinbella skulle ju vara med, yes jag läser hennes blogg, och nej jag gillar henne inte, tycker hon är fruktansvärt patetisk o tycker emot sig själv hela tiden & har fula äckliga pälsar på sig :S men de va inte de de handlade om, de handlade om hennes alkoholkonsumtion eftersom att hon bara är 17, hon skämde ut sig totalt, hon sa samma sak hela tiden, att hennes blogg inte alls ser ut så och att hon inte dricker mycket, det sa hon varje gång hon öppnade munnen i sju minuter :O fruktansvärt nervös såg hon ut, och håret ? slickat ? jag trodde hennes hår var fint, nej ! blondinbella är ännu mer patetisk i mina ögon efter detta :P

o såå idag ;
hehe jaa, matte c 12.45-15.30 & sen jobba 17-21 så mkt mer kommer ju inte hända under dagen ;)

så nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men ni får väl ha de fint (a)

Anton är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0