fredag

& jag är hemma idag också, mår bättre men har fruktansvärt ont i halsen.

åkte till sjukgymnasten vid ett, spänningshuvudvärk är det, spänner mig för mycket tydligen, har alltid vart spänd i axlarna o nu har de gått upp i huvudet :P fick ligga med värmegrejjer runt nacken o längs ryggen o axlarna o lyssna på avslappningsgrej, hur gött som helst ! :O sen hem o har bara tatt de lugnt.

sen satt jag vid köksbordet o pratade med mamma o de brukar ju vara nån händelse eller att man är stressad i skolan eller hemma som utlöser den där huvudvärken, men jag har inget sånt.. men så satt jag där med mamma o kom på att jag skulle packa ihop ett paket o skicka tillbaka en väska till ellos så går ner o hämtar grejjer o går upp igen, tar ut väskan ur påsen kollar igenom hela väska och påsen o mamma undrar vad jag gör, jag kollar bara igenom så jag inte glömt nåt jag  blir så nervös för de, hon bara där har vi de inte så konstigt att du är spänd om du går o är nervös för sånt. haha, nu kommer anton bara hålla med när han läser, men det är faktiskt såå, om jag ska iväg typ åka till anton så måste allt vara planerat när vi ska åka o hur o allt, och allt måste packas o jag kollar femhundra gånger om jag har glömt något jag frågar alla om jag har glömt nåt som att dom skulle veta de, o när jag låser dörren funderar jag på om jag glömt nån lampa nån dörr vatten till brusi, plånboken kollas om den är med, oroar mig lite för att jag har glömt ett linne o springer in o plockar i ett till. :P allt ska vara planerat o inget får komma plötsligt för då kör det ihop sig då vet ja inte vad jag ska göra först o vad jag ska packa ner o jag hinner inte dubbelkolla allt fem gånger :P får ta o försöka oroa mig lite mindre för att glömma saker haha :P

nu har jag kollat lite på tv om framtiden med robotar samtidigt som jag spelat harpan haha :P nu är det vem vet mest så nu ska jag kolla på de, sen blir de idol !

imon hoppas jag på att jag är tillräckligt pigg för att åka till anton :D måste kila ha de fint !

anton isaksson, jag älskar dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0