lördag

äntligen helg igen. :D

och jag har köpt en ny mobil nu, w302 ;) för bara 1400 ! :O hur bra som helst (: liten o smidig o inga extra funktioner alls :P men jag har inte kommit på hur man byter tema, verkar inte som man kan ha nåt annat tema än dom som finns i telefonen , lite synd men man överlever ;) det viktigaste var ju att den var liten o de e den (:

mkt mer har inte hänt, eller joo ! fick ju MVG* på naturkunskapsprovet som jag trodde gick jättedåligt :P 49/49 o till o med läraren var förvånad hon trodde inte någon skulle lyckas med full poäng, men jonna gjorde't ! ;D

igår var jag bara hemma o kollade idol, orkade inte gå iväg nånstans :P och idag händer nog inte massor heller, ska ut med brusi om en stund och ikväll kommer anton också, vet inte vad vi ska göra men blir nog inte så mkt speciellt eftersom att det aldrig händer något speciellt ;)

oj nu ska jag ut med hunden, ha de fint ! ;) skriv erat mobilnummer på min bilddagbok, alla följde inte med till den nya telefonen ;) hejdåå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0