lördag

en trött jonna just nu (:

jobbade ju till 23 igår, sen hem kolla idol o somnade runt halv ett någon gång skulle jag gissa på. sen vid fem vaknade jag, för resten av min familj åkte iväg då dom ska tävla med hästarna, så nu är det bara jag o brusi hemma, somnade om vid halv sex någon gång (: sen ringde alarmet vid sju, de hade jag ställt för att kunna skicka ett sms till anton innan han åkte, vet inte när han åkte men nån gång då kanske ? :P för han är o tävlar idag :D:D fast jag fick inte följa med, han sa att han skulle blir så nervös då o tänka på massa annat haha. så jag är snäll och stannar hemma ;) nästa gång får jag hänga med :D & anton är bäst o jag tror det går skitbra för honom ! :D

jahaja, ska vara hemma med brusi under dagen, får väl se vad vi gör, ska gå upp o äta lite o kurera min hals tänkte jag, städa rummet behövs ju, duscha med, usch bara tråkiga saker ;P men vi får väl göra det bästa av de hela o hoppas på att det blir nåt städat ;) men nu ska jag dra mig uppåt och äta, så ha det fint ! :D

Anton är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0