måndag

usch va hemskt att det är måndag igen :O

el idag iallafall, o blev klar med villan så har börjat dra ner alla kablar, imon blir de till o plocka ner alla vp-rör ;)

skolan idag som sagt, sen åkte jag till sjukgymnasten o fick massa nålar i ansiktet, gött var de ;) ackupunktur. ska göra de två ggr i veckan i fyra veckor efter höstlovet (: nice. sen hem o har segat kollat på mobil o kamera o såå.

ville ju ha en mobil med bra kamera innan men har nog bestämt mig för att lägga pengar på en bra systemkamera o köpa nån liten mobil utan massa bra saker i sig ;) så så får de nog bli, mamma ska med o kolla på kamera nån dag, jag gillar hennes den är superbra, så kanske blir samma märke så kan jag ju låna nåt av alla hennes objektiv ;) men får väl se hur det blir med det :D

imorgon blir de skolan och sen till optikern, vila på eftermiddagen skulle jag hoppas på. :)

mkt mer än så har jag väl inte att säga , så ha de fint !

Anton Isaksson är väldigt bra vill jag lova ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0