onsdag

var nån dag sen jag skrev sist, vet inte riktigt vad jag skrev heller

men igår va de i allafall studiedag, var på synundersökning vid tio och sen hem, sova till halv tre, sen åkte vi o red vid halv sex när mamma kom hem. kom hem vid tjugo i elva , åt mat, duschade o gick o la mig halv tolv o somnade gött !

idag är de skolan, ska in till optikern först o fixa något med något sen skolan, börjar tolv, ska på bio med skolan, andra arnfilmen vid tre, men jag ska inte med ska spela fiol idag ju o orkar inte gå på bio med skolan för o missa det, men det betyder i allafall att vi kommer sluta ganska tidigt o de e ju bra (: då behöver jag inte ta med fiolen till skolan. efter skolan träffar jag anton i allafall o vi hinner hem en stund, sen ska han med ner o spela fiol, sen hem o hinner vara hemma i fem minuter, så in o byta fiolen mot väskan o sen bussen till anton. sover där med, o jag gissar på att det blir bonde söker fru vid åtta, och massa mys ! :D kommer blir en bra dag.

morgondagen blir lite sämre för då har vi idrott o de e nog de sämsta man kan ha faktiskt, it sucks ! och jag har fortfarande jätteont i halsen, inte vanligt ont i halsen, de gör liksom ont runt hela halsen upp mot munnen, de gör ont när jag andas o när jag gapar o såå, är typ ömt eller nåt :S men kan ju inte missa hur mkt idrott som helst, måste ju ha g i allt, och detta är ju sista året med idrott, fruktansvärt skönt ! :D sen ska jag rida imon med, det blir bättre vill jag lova :)

helgen är inte helt klar än, jobbar 17-21 på fredag, sen pratade jag o anton om o simma på lördag o då kanske han komme rpå fredag eller lördag, eller så ska han träna cross med sin bror o då blir de ingen simning, o sen jobbar jag 17-21 lördagkvällen sen blir de nog i allafall bussen till anton, om inte han o hans bror tränar på söndag istället, men om jag åker till anton om dom inte tränar så blir de kanske bio på söndag :P får se helt enkelt, blir säkert bra tillslut haha ;)

men nu ska jag ta o göra mig iordning o såå, så ha de fint.

Anton är finast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0