onsdag

sitter i skolan, slutar väl om någon timme, gottgott ! skriver om kylskåp o spisar ? väldigt ointressant och fruktansvärt svårt att fatta vad man läser. försök förklara hur ett kylskåp fungerar genom att läsa en bok som är skriven på antiken för såna som ska jobba med såna här grejjer o fattar vad peltierelement/termoelektriska kylaggregat är. så kul har jag !

igår hade jag inte heller så kul men fruktansvärt gött, var hos optikern efter skolan o sen hem, lagade lite mat och somnade vid sex, sov till nio ! hur gött som helst, sen gjorde jag matte inlämningsuppgiften och somnade igen :P pratade lite med mamma också så nu vet jag lite vad som händer på lovet :P

söndag ; tävling i stallet, kanske hjälper mamma lite
måndag ; inget planerat än
tisdag ; åka till mammas jobb vid fyra nångång så ska vi till scandinavian photo eller vad det heter o kolla på kamera, och kanske till siba o kolla på en telefon vi har kollat ut, får väl se. (:
onsdag ; ska till ullared
torsdag ; rida med emma
fredag ; inget planerat än
lördag ; inte jättemycket men ska jobba 17-21 i allafall (:
söndag ; ingenting planerat

sen blir de väl lite anton också förhoppningsvis ;) men det är inte inplanerat än. det blir som det blir :P

mkt mer än så har jag väl inte att skriva, efter skolan blir de hem o packa en snabbis sen spela fiol o sen hem o byta fiolen mot väskan och åka till anton, vet inte vad som händer men det är ju bonde söker fru ikväll i allafall :D

nu börjar jag igen, ha de fint !

Anton Isaksson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0