onsdag

Klockan är kvart i tio, men det går inte logga in på bloggen så jag skriver i word så länge, så vet ju inte när det kommer upp riktigt (:

Vaknade av att jag inte kunde andas imorse, orka vara sjuk ännu mer ! ): nu har jag förutom huvudverken jag haft konstant i nio dagar nu har jag ont i halsen, svullen i halsen, täppt, feber och hostig ! kan inte någon annan få allt mitt sjuka ? och har missat 4 dagar med el så får snällt ta o släpa mig till skolan idag, hata sjuklingsskit !

Ska föresten se andra arn med skolan nästa vecka på bio, och har studiedag en dag nästa vecka, underbart ! men det är ju inte förens nästa vecka, denna veckan har jag prov i svenska och matte inlämning, it sucks !

Nee nu har jag skrivit alldeles för mkt tråk och borde gå o duscha, anton kommer i eftermiddag också, det gillar jag (: men nu ska jag dra mig, ha de fint ! & jag älskar anton isaksson ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0