tisdag

sitter i skolan, har rast fast jag orkade inte så sitter här o har gjort klart alla övningsuppgifter på alla kapitel (1-16) i grundkursen. inte alla idag, men är klar med dom, har två datauppgifter kvar sen bara massa praktiska uppgifter också. intressant för er att läsa ? nej men det gör inte mig nåt ju. (:

slutar vid fyra nångång, sen kommer pappa o hämtar mig vi ska vara hos optikern klockan 16.30. sedan får vi se vad som händer, borde göra en matte inlämningsuppgift som är tills på fredag. men kanske blir kyrkan en sväng ändå. får se, vill till a6 o kolla skor också, men det blir ej idag, o sen vill jag kolla på kameran, men de blir nog på lördag om mamma kan då, o sen mobil nån gång, men de blir efter kameratittandet ;) och veckan efter lovet blir de prov i svenska o så tänkte jag satsa på o göra ett prov i elen, får väl se hur det går med pluggandet på lovet ;)

mkt att göra, ointressant ! läs inte mer så slipper ni ointressanta grejjer (:

om de händer något kul i helgen kan ni ju ringa, jag är öppen för förslag, känner för o hitta på nåt skojigt :)

men nu ska jag jobba vidare så jag blir klar med det snart. :P ha de fint !

Anton Isaksson, jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0