tisdag

helgen först ;

i lördags kom ju anton på kvällen , men inte ensam , ted och robin kom också. vi kollade lite tv o sen såg vi på shit nu glömde jag bort va den hette, en gammal film, från 93 tror jag det var, juste drömkåken :P sen var vi aströtta hehe, snackade lite sen åkte robin o ted. sen somnade vi nån gång (a)

klockan ringde vid sju på söndagmorgon, får upp anton fem i halv åtta o då har jag satt på tvättmaskinen o såå för att det ska hinna torka o allt, o så går vi upp för o äta. då undrar pappa vad vi gör uppe ? jag tyckte att det var ganska självklart för vi skulle till stallet vid åtta med mamma lina o emma, o då får vi veta att klockan bara är sex för man skulle ställa om den :P blä kunde sovit en timme till, menmen vi satte oss vid datorn en stund, sen åkte vi till stallet, fixade lite, var ju tävling som mamma hade hand om. fick veta en grej om mobilen o blev skitsur :P mer om de senare. jag var sekreterare o anton tidtagare i allafall, vi var bäst ;) sen hem o åt mat. sen tog vi tåget till anton o sen ringde josef o vi åkte till han o sen gick vi till krogen o åt pizza o såå, sen åkte vi hem o somnade tidigt :P

och lite igår kan vi ta också :P anton vaknade vid kvart över sex o var jättepigg :( men han fick inte liv i mig så bra så han gav upp o satte sig vid datorn så jag sov till halv åtta ! :D sen var vi ute o fixade hans cross, sen åt vi lite mat, o sen blev de mys med massa andra avenyn o chips (a) tog tåget hem vid 15:12 och plockade i ordning i köket o fixade tvätten, duktigt. sen kom pappa o vi åkte till siba o fick pengarna tillbaka för mobilen o gick till elgiganten för o köpa en annan :p och varför detta ? haha.

jag valde mellan två telefoner o så frågade jag på siba vad skillnaden var, skillnaden var inte stor de enda som iprincip skillde var att nokian inte hade bluetooth de hade sonyericssonen, jaha så då tog jag sonyn. sen på tävlingen träffade jag marthina som hade den där nokian, o visst hade den bluetooth :O jonna blev skitsur. :P de blev ju bra tillslut i allafall. :P så nu har jag en ny annan mobil. nokia 5310 xpressmusic, den vita :D hur fin som helst. :P

sen när vi fixat telefonen åkte jag o pappa hem o gjorde lite mat o sen satte vi upp gipsskivor på den nya väggen i vardagsrummet, joo vi kollade på tv på elgiganten också :P en stor ska de va, mamma vill ha 50" på väggen, för våran soffa är ganska långt från där tv:n hamnar nu, men de blir nog bra (: sen pillade jag med telefonen hela kvällen o somnade sent :P

idag ;

var jag uppe alldeles för tidigt :P vid kvart i sju haha, o vid sju gick jag ut med brusi i 50 minuter gick, senhar jag inte gjort mkt mer :p

ska till mammas jobb i eftermiddag för vi ska till bankeryd till scandinavian photo o kolla på kamera :) mkt mer händer nog inte. :)

nu ska jag dra mig men ni får ha det så fint så hörs vi kanske senare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0