tisdag

yes nu har denna dagen också gott o de känns som att lovet snart är slut ! :(

idag har jag ju vart i bankeryd på scandinavian photo med mamma, blir nog pentax k200d tror jag, för då kan jag använda alla mammas objektiv o såå för hon har pentax (:

mycket mer har jag inte gjort, upptäckte att jag har ganska långt hår nu för nu blir de inte superkrulligt när man låter de självtorka de blir bara lite vågigt typ. ;)

och nu harjag inte så mkt mer att skriva, imon ska jag i allafall till ullared, åker tidigt kanske blir ett inlägg på kvällen annars blir de på torsdag när jag har ridit med emma kanske :D får se lite. :)

men nu orkar jag inte skriva mer, hejdå ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0