tisdag

yes, inte mkt kvar på veckan.
eller jo men förhoppningsvis går det fort :D men har alldeles förmkt att plugga egentligen men gör det inte, och det är illa, innan lovet borde jag gjort Prov 1 BB1 , Prov 2 BB1, slutprov BB1, prov 1 grundkursen, ett svenska prov. och på fredag har jag prov i naturkunskap ett ämne jag inte ens vart med på någon lektion om så tänkte att jag alldeles strax ska lära mig boken utantill för att klara detta :P vill ju också säga att jag ej kommer göra alla dessa innan lovet haha :P men borde göra första BB1 provet och svenskaprovet på måndag så jag blir av med dom :P nog snackat om prov de suger ju ::P

måndag & tisdag nu har jag roat mig med att lägga VP-rör i "villan" en grej iu skolan som är som ett hus, och jag har även dragit all kabel i dag o börjat koppla in lite uttag o såå. :) och igår efter skolan var jag hos sjukgymnasten o fick värmegrejs o såå, och efter lovet blir det ackupunktur 10 ggr på typ sex veckor o masssa avslappning så blir vi nog av med huvudvärken :) sen hem en snabbis o sen iväg till kyrkan vi åkte till samhjälp o kollade lite o sååå, sen åkte vi ner till nåt ställe de hade o där packade vi en massa kläder de ska skicka iväg, väldigt kul hade vi (: idag ahr jag bara var ti skolan och sen hem o laga mat o nu sitter jag här och ska som sagt snart skriva av naturkunskapsboken för att lära mig den :P blir nog äntligen hemma o house samtidigt, sen sms:ar mamma nån gång o då ska jag färga håret för sen när hon kommer ska hon då lägga i slingorna.

men nu har jag inte massa mer att säga, ska plugga ! för naturkunskap är faktiskt väldigt skojigt :D:D
ha de fint allihopa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0