torsdag

jaa, gick ju till skolan igår. överlevde om man säger så, sen hem en snabbis med anton, började må massa sämre, men vi åkte i allafall ner till fiolen, som inte gick jättebra eftersom att jag inte kunde stå upp för jag var så yr, spelade lite i allafall.

sen hem o äta lite fick inte i mig så mkt, sen kollade vi på tv o jag började få ännu ondare i huvudet, och sen fick jag ont i halsen, så jag kunde inte ens svälja, sen blev jag febrig o fick jätteont i hela kroppen kunde inte röra mig typ, så jag låg o halvsov o lyssnade på idol medans anton kollade på idol o satt vid datorn, sen somnade jag, vaknade kvart i tio när mamma kom hem o mådde jättejättedåligt, anton stängde i allafall av datorn då och vi somnade.

såå mår inte superbra idag heller kan jag lova, har ju inte vart utan huvudvärken på 11 dagar, så ska till vårdcentralen vid ett, pappa kommer o hämtar mig någon gång, hoppas dom kan ge mig nåt som tar bort huvudvärken och lite halsont får gärna försvinna fick i mig tre skedar yogurth vid halv sju mer har jag inte ätit idag, orka vara mer sjuk nu !

men orkar inte skriva mer ska nog vila lite innan pappa kommer, så ha de fint !

Anton Isaksson är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0