torsdag

ullared blev de ju igår, först kollade vi kläder o såå där inne, hittade inte så mkt, men vid lunch betalde vi o gick ut o åt, o då hade jag med mig, 9 par strumpor till anton, en luvtröja till mig, en blus till mig och ett sova-linne. sen åt vi o gick sedan o kollade på netonnet o sen kollade vi skor, köpte ett par röda vanliga som var på rea, o sen hittade jag ett par vinterstövlar väldigt superfina, kostade 400. sen gick vi in på gekås igen dom kollade på hästgrejjer och jag underkläder, o sen kollade vi på allt annat pryttelgrejs, och jag o emma gick ut till väskaffären mitt i detta o jag köpte en superduperfin väska för 400 där, o sen kom jag ut med, massa strumpor, trosor, hårspännen, en fleece, ett skärp, hårsnoddar ifrån gekås, o ferraribilar till anton :P väskan o skorna kostade i allafall mer än de jag köpte inne på gekås, men jag är nöjd !

idag blir de rida med emma o kanske lina, ska upp o väcka emma nu , så ha de fint så hörs ! jag älskar min nya mobil föresten, pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0