fredag

äntligen fredag igen, men vad gjorde jag igår sen då ? inte jättemkt, red med emma, gick väl hyffsat, mamma har ingen röst så hon satt o skrev allt vi inte fick glömma på mobilen o lappar  :P kom hem och trodde jag hade skrivit upp nåt som vi skulle göra i matten, men de hade jag visst inte, så jag har väl drömt de :) sen kollade jag på idol o somnade.

idag har vi natur och sen matte c i tre timmar, hoppas de går fort, slutar fyra o åker antingen med papap eller snabbussen, tog ju snabbussen förra fredag, o nej den gick inte snabbare ! värdelöst, busschaffören kunde endast danska, o de var inte sakta han pratade de enda man fattade var att han ville tillöxnehaga ? jaha, vi  sitter tio personer på bussen o alla ska till stensholm, vi visar tidtabellen vi ringer jlt, men nej han tror inte på oss ? han ringer på sin såndär radio, o yes äntligen mot stensholm, trodde vi, han kör mot öxnehaga ändå, men efter mkt om o men vänder han i rondellen o kör mot stensholm, vadå snabbbuss ? tog längre tid än om du tar ettan från juneporten o byter till femton på esplananden. värdelöst, men i sommar och terminen som börjat har vi väl lärt oss detta ? bussarna går inte när dom ska o ska du till jobbet måste du ha en andra plan om bussarna inte kommer, skitdåligt ! men nog klagat på bussarna ! :D efter skolan hem ju, o då är redan anton här för han har mkt bättre schema än mig :( dock inte lika bra som jag hade i ettan :D haha :p vet inte vad vi hittar på, ska ju upp vid halv sex på lördag för o åka till lidköping med mamma, brusi o emma (;

men oj vad klockan är mkt, måste duscha, ha de fint ! (;

http://jnytt.se/Read__18168.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0