lördag

jobbat idag :D sedan tog jag tåget till anton och vi gjorde tacos o åt med pelle pia o hannes o sen har jag duschat o nu ligger jag o myser o väntar på anton o patrik som är i tenhult o köper godis ! :D det blir den nya irene huss och horton ikväll :D kommer typ somna innan första filmen är slut är hur trött som helst o huvudvärk fortfarande ju, ska ta tabletterna snart så kanske jag slipper de under filmen i allafall :) har tid hos skolsyster på måndag, hon ska kolla synen så det inte är därför jag har huvudvärk, annars blir de vårdcentralen i veckan om de inte försvinner, hata vårdcentralen dom kan ingenting o gör ingenting they suck ! men men, inte mkt val kan ju inte gå med världens huvudvärk o äta alvedon o ipren var sjätte timme som jag har gjort sen i tisdags :P hata svälja alvedon blääblää !

men orka mer sjuksnack nu :P nu ska jag nog spela harpan tills de där två dyker upp, ring om ni vill joina :) pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0