lördag

först om igår ;
hade ekologiprov i naturkunskap a, och det gick hur bra som helst skulle jag tro, sen matte i tre timmar o sen bussen till anton ! :D kräftskiva med massa mänskor, vi gick dock in o la oss vid elva o somnade dirr för vi var massa trötta haha. :P

idag ;
vaknade runt tio någon gång, spelade lite burnout, gjorde jag o anton satt vid datorn. :P sen gick vi ner o gjorde toastmackor o åt, antons farmor kom med munkar också, sen gick anton o duschade o vi åkte med hans farmor till huskvarna, gick o kollade lite, var typ marknad men inget o ha skulle jag påstå, men vi åkte i allafall upp till a6 o jag köpte ett skärp en tröja o en sjal, (de på bilden) (: sen åt jag glass o anton drack cola medans vi väntade på att bussen hem skulle gå, åkte hem o åt tacos sen har vi kollat på dumpad, eller forgett sarah marshall tror jag den hette på engelska, väldigt rolig vill jag nog påstå.:P sen har vi inte gjort massa mer, anton har typ börjat få ögoninflammation, inte kul alls !

imorgon ska jag i allafall med till stallet, det är ponnyallsvenskan och jag ska stå i koisken på förmiddan och sen vara banarbetare på eftermiddagen, anton ska nog med också o hjälpa til llite, behövs alltid. ;)

men nu tror jag att jag ska vara social med anton som har gegg i ögonen stackarn, men ni får ha det så fint ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0