måndag

& fortfarande huvudvärk, o så har jag feber med som jag antagligen haft hela veckan tror mamma, så nu sitter jag här och väntar på att vårdcentralen ska ringa så jag får en tid idag förhoppningsvis, mamma tkt inte jag skulle gå till skolan så vi får väl se efter vårdcentralen hur det blir, måste få en tid så jag kan ringa skolan , så dom itne tror jag skolkar ;)

mkt mer kommer väl ej att hända idag tror jag väl.

igår var jag hos anton, vaknade vid fem över sju o kunde inte somna om, så vi låg o drog oss ett tag och gick ner o åt frukost, sen vid tio tror jag det var så gick vi ut, jag tvättade antons cross åt honom, o jag vet inte riktigt vad han gjorde, men nåt tror jaghaha. :P sen fikade vi hos susanne o magnus & sen in till anton o göra sig i ordning på fem minuter o sen åkte vi till hans farmor o åt mat :D mkt gott som vanligt. :P fick skjuts hem och somnade direkt, sen kom pappa o vi drack kaffe o åt bulle :P sen somnade vi i varsin säng, sen kollade jag andra avenyn o sen sov jag. o ffy va tråkigt för er att läsa, but i don't care ! :D

men nu ska jag dra mig, ha de fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0