måndag

måndag igen, usch gillar inte måndagar, fem dagar kvar till helgen då ju ! men men så är det och skolan gick soft idag, var skitseg o gjorde inte fruktansvärt mkt men lite fick man gjort i allafall (: har bara ätit lite o såå o vart ute med brusi o suttit här, borde plugga lite men har inte kommit dit ännu. ^^ men men så är det

har förövrigt bestämt mig för att spara långt hår o färga det ljusbrunt när det blekts, mitt hår bleks eftersom att jag är blond o har bara brun toning i just nu. (: det blir nog trevligt, om jag inte lyckas gå till frisören o klippa av håret som jag alltid gör för att jag hatar mitt hår haha !

men nu ska jag plugga lite, om jag nu kommer dit, så ha de fint ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0