onsdag

nice dag idag, började ju sent o halva klassen försvann typ efter knappt en timme så vi fick gå vid halv tre haha, ingen koll på läget alls hade någon idag ^^ åkte hemåt, mötte anton på bussen o vi segade lite här sedan tog vi bussen ner till södergårdsskolan o jag spelade fiol , sen åkte vi hem o kollade på film, fruktansvärt skum film. :P sen åt vi lite mat o övade lite till mitt prov, sen skjutsade jag anton till tåget o åkte hem, spolade tillbaka tv:n till klockan åtta o kollade på idol (: mkt mer har jag ej gjort, och kommer ej att göra !

men jag kom just på att nästa vecka skulle jag vilja bli sjuk, fruktansvärt jättejättesjuk så man knappt kan röra sig, så man får vara hemma o vila upp sig sova hela tiden o bara vila. jag menar superdupersjuk för har man bara 39 i feber o ont i halsen så får man ju dåligt samvete av o ligga hemma, riktigtriktigt sjuk så man inte kan göra någonting, det hade vart oerhört skönt, någon som har nåt tips på hur man blir så sjuk ? lämna en kommentar isåfall..

mkt mer har jag inte att säga, så hade fint ! :D

Kommentarer
Postat av: bloggplanket





Hej!



Vi har precis startat en ny sida för bloggare där du lägger upp smakprov från din blogg för att locka läsare till din sida. Du lägger alltså upp ett valfritt inlägg vilket sedan syns på sidan. Vår tanke är att detta på sikt skall öka trafiken till bloggarna. Det kan vara svårt att hitta intressanta bloggar i bloggdjungeln, men på det här sättet kommer du synas ordentligt!

Kolla in sidan, www.bloggplanket.nu

Kopiera gärna in vår banner på din sida!



Var gärna med och utveckla vår sida!

Vi hoppas kunna nå ut till så många bloggare som möjligt.



Ha en trevlig dag!



/BloggPlanket

2008-09-19 @ 13:25:25
URL: http://bloggplanket.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0