onsdag

nu skriver jag här igen, o det är bara för att jag inte har något annat att göra (a) är fruktansvärt uttråkad ring mig någon !

tänkte låna mammas kamera o ta lite kort om ett tag, har faktiskt duschat idag, skönt måste jag säga ! med hårinpackning o allt, nice ! jaa men som sagt, låna mammas kamera kanske, för den är väldigt fin o såå ;) får väl se hur det blir, har typ aldrig tatt kort med den, inte riktigt min grej o jag vågar inte, den är liksom för fin o dyr :P men ett litet försök blir det nog. (:

så först blir det fota lite kanske dåå, sen blir de idol o den där nya serien på fyran klockan nio sen. (: har fortf. huvudvärk så jag tror jag avlider, men 2alvedon+1ipren hjälper en halvtimme efter att man tagit dom och då hjälper dom i en och en halvtimme, o jag får ta det tre ggr om dagen, så 4½ timme känner jag mig hyffsat bra måste jag säga. :D ska till skolan imon o försöka förtränga huvudet under dagen :D o hoppas på att få tillbaka ekologi provet som gick bra om man frågar mig, spännande o se om de verkligen gick bra :P sen ska jag nog rida med emma imonkväll, bestämt så iallafall ! :D

helgen blir ;
fredag ; skola o sedan anton vet inte vart vi ska vara eller vad vi ska göra än
lördag ; jobba 11.30-16.00 sen blir det anton , vet inte vad vi ska göra eller vart vi ska vara :P
söndag ; anton och plugga skulle jag tro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0