söndag

igår ;
skulle ju åkt på tävling med mamma o brusi, anton o emma med men aa, det blev inget. för mamma kan fortfarande inte prata o hade feber, synd ! menmen, vi roade oss med att ligga o lyssna på massa gammal musik vi hittade på en gammal mp3 jag hade i min garderob :P sen bytte jag i diskmaskinen medans anton städade mitt rum (a) tack älsk <3 han är bäst på att städa ;) han hade även packat min väska med kläder o allt som jag skulle ha med till honom, så vi la oss framför datorn till pia kom o hämtade oss. (:
grillade när vi kom till anton, med hans grannar och fick värdebevis till telefonen av pia o pelle i födelsedagspresent :D och ett kort med en katt <3 älska ! har fått två kattkort nu hehe, bara för att jag inte får ha en riktig. sen åkte vi in till tenhult, vet inte riktigt vad vi gjorde, var i kyrkan ett tag i allafall, mys ! åkte hem vid tio över tolv, klockan stod på 00:11 när vi åkte hehe :P anton satte sig vid datorn o spelade o jag somnade. ^^

idag ;
vaknade alldeles för tidigt som vanligt hehe, vi har inte gjort så mkt idag, vart ute o slipat lite o spacklat och jag har tagit massa kort på antons cross och katterna :D GE MIG EN KATT !!!! eller inte för jag får inte ta in den hos mig, brusi uppskattar itne det tror dom. men jag vill ha en katt ! får fråga pia om jag får hyra en kattplats här ;) sen har vi ätit mat ^^
ska hem nångång med, vet inte när än men snart kanske, ska rensa datorn idag tänkte jag :D o lägga över alla bilderna till mammas dator, har dom där för då kopieras dom hela tiden till hennes externa så de finns dubbelt av dom om en hårddisk skulle krascha o så slipper jag ta plats på min dator till det (a) sen ska jag nog sova tidigt, men får se hur det blir med det det är ju tyst vittne ikväll, lätt att fastna framför det :D

fy vad mkt jag skriver idag hehe. :P och imon blir tiden förhoppningsvis bestämd ! älskar att jag lyckats vara tyst om det, bara anton o familjen som vet, mormor med hihi ! hoppas de bara blir av. ^^ men nu ska jag sluta skriva om roliga saker som ni inte vet om o inte tycker är alls intressanta ! :D:D så ha de fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0