söndag

usch nu är helgen slut, igen ! längtar till nästa helg redan :P men ska väl berätta lite om denna först kanske (:

fredag;
var i kyrkan en sväng o somnade tidigt, hur soft som helst !

lördag;
jobbade till 16.00 sen åkte jag till anton o slipade lite med honom sen kom de en stor stor lastbil med halm som vi bar in i deras stall, 2 ton var de, sen åkte vi till lola o bar in 2 ton hos henne också. :P sen köpte vi pizza o åkte hem o åt pizza o myste massa o somnade ganska tidigt, tror jag !

söndag;
jobbat lite o såå, sen har inte så mkt mer hänt. :)

yes det var min helg, och vad händer i veckan då ?

måndag; bara skolan o sen plugga
tisdag; skolan o sen plugga
onsdag; skolan o rida med mamma
torsdag; skolan och skolfoto  :O måste göra nåt med håret
fredag; skolan o sen till anton på kräftskiva o kalas o allt vad det var :P
lördag; ingen aning än , (:
söndag; hjälpa till på tävlingen i stallet

blir nog en bra vecka , dock lite pluggande men det ska vi nog överleva :) men nu ska jag dra mig, ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0