tisdag

stan med anton efter skolan, kollade en liten snabbis sen trean upp till a6, börjad med fika på ikea för jag var hungrig, åt en baguett med kyckling och currymojs, mkt god och anton åt muffins för han var inte så hungrig. :P kollade i massa affärer, la undan ett par jeans på veromoda, köpte en lång tröja (på bild) på bikbok och innan vi åkte hemåt köpte jag även jeansen. :) åkte hem och har segat mest, ätit glass o druckit varm blåbärssoppa för jag har mkt mkt ont i halsen o de suger !

veckan blir såhär skulle jag tro ;
onsdag ; fiol & rida skulle jag tro (:
torsdag ; nada, vila upp sig, lite plugg kanske men får se för de lär ju ske på eget initiativ om det sker.
fredag ; anton , händer det nåt skojigt ? (:
lördag ; agility i lidköping med mamma och anton antagligen (: kvällen vet jag inte, ring om de händer någe kul.
söndag ; ej helt bestämt men antagligen anton en sväng ;)

mkt mer än så har jag inte att säga, kollar på nåt tråkigt politikprogram på tv för att det aldrig går något bra på tv nu förtiden, seeeegt ! men ska dra mig en sväng, ha de fint (:

snartsnartsnart, lääängtar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0