tisdag

ojojoj, idag har jag pluggat hur mycket som helst :O skrivit sex a4-sidor om ekologi med en massa ordförklaringar o skit som vi har prov på på fredag, o nej man behöver inte skriva av allt man ska kunna man kan läsa det i boken några gånger, men jag gillar att skriva ner allt på egna papper, sex sidor blev det denna gång. (a) sen har jag gjort klart matteinlämningsuppgiften som igår gick skit ! men idag löste sig det mesta utan 4/x^4+20=36 , funderade hur länge som helst igår, och massa länge idag, frågade tillslut simon och han fattade ingenting, men efter ca 2 timmar skriver han nuuuuduuu ! då har han suttit i två timmar o funderat på detta tal och ringt sin pappa o funderat tillsammans med honom och kommit på hur man gör, så den uppgiften gick fint den också, men ska inte försöka förklara här hur, för det var inte det smidigaste. ;) ekvationer är skojigt ! :D men mkt mer har jag ju då inte hunnit med, missade till och med idol för att jag pluggade :O då är det illa, men men så kan det gå. hehe :P men nu har jag inte mkt mer att skriva mer än att jag vill ha långt ljusbrunt hår nu, ge mig ! :D:D:D:D men ska i allafall plocka iordning mina femhundra papper o pennor o min miniräknare o alla böcker som ligger utspridda i sängen efter pluggandet så ha det fint ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0