tisdag

förra veckan önskade jag att jag iprincip skulle bli dödssjuk till denna veckan, dödssjuk är jag väl inte men känns som att huvudvärken när som helst tar död på mig så halvt kan vi väl säga, igår blev det hemma o jag sov verkligen hela dagen, var vaken några timmar på kvällen bara, idag blir det hemma också, och har lite svårt att sova eftersom att jag sovit så mkt igår o inatt, tänkte göra om designen, men hittade inga fina bilder, måste ta nya först. (: så idag så blir det sova, kanske ringa anton han var också hemma igår han har ögoninflammation, han borde ju vara hemma idag också då tycker man. ;)

mkt mer händer nog inte idag, nån som har nån idé på vad man kan roa sig med, eller någon bra film elle rnågot kan ju höra av sig. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0