torsdag

yeees torsdag ! snart helg och dagen har vart hyffsad måste jag säga, svenskan var soft, idrotten var okeej :P får ju inte svettas så softade lite lugnt ;) o sen natur o jag är typ grym på ekologi haha, lite i allafall (a) sen hem, o stannade o köpte fondation o  puder, som jag aldrig använder men ibland kan ju vara kul :P sen hem och jag hade fått två brev :D ett från pliktverket o jag var ej lämplig för att göra lumpen haha, och ett ifrån arla. för häromdan när jag skulle äta yoggi yangster jordgubb (barnyoghurt) som ej är med klumpar för jag gillar inte klumpar, så är det klumpar i den ? :O usch ! så jag klagade lite o fick varucheck på 35:- hem i brevlådan :D eller jag kanske gillar klumparna men dom är så äckliga o svälja eller nåt ? obehagligt hehe :P

annars har jag bara segat fram till idol började o nu segar jag igen, ska upp o tvätta tatueringen, ansiktet o borsta tänderna snart tänkte jag. (: men ni får väl ha det så fint så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0