fredag

yes nu är det helg igen (:

snart ska jag göra mig klar för att dra mig mot bussen för att ha lite matte i skolan, få tillbaka provet vi hade förra veckan o lite såå, det blir nog bra !

åker hem med mamma, skönt o slippa åka buss hem :P sen kommer anton och jag vet inte vad vi ska hitta på ikväll, får väl se lite vad vi känner för o såå ;) imorgon ska vi till lager med mamma, lina o emma, det blir nice.. om de har nåt i allafall :P det får vi hoppas !

mkt mer kommer inte hända i helgen, inget jobb inplanerat den här helgen, ganska skönt, var länge sen jag var ledig på en helg ;) men tiden springer iväg nu måste jag röra på mig :) ha de fint så hörs vi kanske i helgen eller efter eller nåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0