onsdag

ett tag sen jag skrev igen, jag ska bli bättre, jag lovar ;)

helgen var i allafall bra (: i fredags efter matteprovet åkte jag hem en snabbis o fixade lite o tog sedan bussen till tenhult, träffade anton på ica o vi gick in o köpte potatissallad o dricka. sen hem till honom o det kom lite folk o vi grillade o såå, det var mysigt. kom lite fler folk senare också o sen åkte vi in till tenhult, var inte där så länge innan vi åkte till lekeryd till jessica.. mats blev sugen på godis så vi åkte in till huskvarna, stannade hos mig o hämtade ett busskort o sen åkte vi tillbaka till jessica.. kollade på en film som var bra, åt popcorn också ;) vid kvart i två var filmen slut o vi åkte hem o somnade direkt :P

i lördags jobbade jag, sen träffade jag anton i stan o vi tog tvåan som skulle passa med femton, gjorde den det ? nej, jag hatar bussar ! så vi ringde pappa o han kom o hämtade oss, vi stannade på pizzerian o åt lite innan vi åkte hem, mkt gott måste jag säga ;D tack pappa ! sen åkte vi hem och efter en stund kom teddan, vi kollade på robinsson o sen började vi se en film, i nyhetspausen duschade jag, sen såg vi klart den filmen o såg nästa som började på tv.. vid ett åkte ted hem o jag o anton somnade direkt !

i söndags åkte jag o jobbade again, efter jobbet tog jag tåget till tenhult o sen hem till anton.. åt mat och tårta som de hade ätit tidigare :P sen duschade vi o gjorde oss iordning sen skulle vi in till tenhult men då hade adam o micki kommit o pia hade börjat baka scones o sånt så då åt vi scones o sen en tårta till. :P sen åkte vi till tenhult, träffade lite människor o såå (: hemma ganska tidigt !

i måndags var det antons födelsedag ! Grattis Älskling ! :D:D:D vi blev väckta vid sju när de kom in o sjöng, kunde inte somna om så vi såg två avsnitt av grannfejden sen somnade vi, sov till kvart över elva, åt frukost o gjorde oss klara o åkte sedan till nässjö med pia, handlade massa till antons cross o lite mat o såå. :P

nej men oj, nu hinner jag inte skriva mer, bussen går om 50 min o jag har inte duschat än ;) ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0