fredag


Tjoho nu är det fredag ! :D

Igår upptäckte jag en grej när jag tvättade ansiktet o borstade tänderna och så. när jag hade tvätt dän sminket så var mitt ansikte asbrunt, så tvättade det en gång till, blev inte vitare för det, då inser jag att med min nya hårfärg så är mitt ansikte mycket brunare än resten av kroppen :O på våran toalett i allafall, innan var de ju tvärt om :S får väl sola utan att sola ansiktet i fortsättningen, detta ser dessutom ut att bli den första veckan på mkt länge som jag bara solar en gång, blir lite billigare så ;) får väl se om jag kanske solar idag i allafall, men borde inte det :P

matteprov idag vid kvart i ett, eller vi har genomgång då, får fråga saker vi inte förstår o sånt vi inte kan sedan blir de en kort rast o sen prov ! efter provet ska jag till anton :) vet inte vad som händer ikväll men det finns en liten tanke mot bowling :) funderar också på att åka upp till a6 o se om hm fått in kläderna jag kollat ut i katalogen, jag vill testa inte bara skicka efter ;) och gå förbi the look o se om de tror att det går o få bort lite utav de guldiga i håret med silverschampoo :) detta blir ju innan skolan isåfall, är ju ändå uppe så tidigt :P

men nu ska jag kolla lite bussar och såå, ha det så fint så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0