måndag

ett snabbinlägg blir det, ska sova alldeles strax var tanken :)

helgen var super & älskling är bäst ! :D

skola idag igen, segt segt segt, men överlevde trots att jag vaknade alldeles försent och fick åka med mamma. ;)
efter skolan tog jag mig hem spelade lite tv-spel ^^ sedan kollade jag sommarkläder, fy vad jag längtar till sommaren :D:D sen kom mamma vi åt lite o jag o emma spelade lite nfs, sen åkte jag o mamma ner o solade , tror jag börjar få fräknar :O hoppas jag såg i syne !

nu ska jag alldeles strax paketera in händerna o världens fetaste handkräm o ett par plastpåsar för de är helt förstörda utav all handtvättning på max och solning nu också :P så ni får ha det lysande så blir det säkert ett lite roligare inlägg imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0