onsdag

ojoj, nu har jag kommit på något jag vill ha som är lite knepigt. jag vill ha mitt ljusa hår ! hm, hur ska detta gå med nedersta håret färgat mörkbrunt och det översta tonat mörkbrunt ?

det vet jag inte riktigt än men jobbar på det, vill inte blondera det eller avfärga, blir ju inte min färg då.. läst lite på internet, just nu har jag balsam och olivolja i håret ? kanske funkar ska skölja ut det om en stund (: tänkte springa in på willys o köpa en fet hårinpackning och head and shoulders mjällschampo, det ska tydligen dra ur färgen, förhoppningsvis drar det ut allt och inte bara toningen ;) får testa o see, går ju alltid tona det brunt igen ;)

men nu ska jag äta lite frukost & sedan skölja ur gojset i håret sen blir det skolan ! så ni får ha det super så skriver jag i eftermiddag/ikväll hur det har gått med det hela ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0