onsdag

snart har halva veckan gått, och onsdagar brukar gå fort, skolan 12.15-14.50, sen åka och träffa anton, spela fiol o sen umgås med anton, jag gillar onsdagar ! (:

dessutom kommer nog resten utav veckan gå fort också ! imorgon blir det blekning, färgning och slingning av håret hos sisan, så är ledig på förmiddagen, missar svenska med vikarie och idrott med skridskoåkning, sen är det bara religion med vikarie kvar, det ska nog gå bra. men måste dock plugga lite matte, har ej börjat med det än, men det ska nog gå bra (: fredagen är ju som vanligt ganska soft med matte 12.45-15.30 har ju iof prov men det är inte så farligt hoppas vi (: sen är det helg ! veckan kommer gå fort!

nu sittter jag i allafall och lyssnar på radio och äter frukost i köket ! tervligt att äta frukost idag faktiskt ;) var ju jag o pappa som handlade igår så nu är det goda grejjer hemma ;) barnyoghurt ofcourse (gillar ju inte klumparna i yoghurt ;)), apelsinjuice och såna där goda runda mackor tunna, rågkaka står det, supergott ! ;)

har också duschat mitt gula hår nyligen ;) trevligt ! men nu ska jag äta färdigt , vi hörs nog imorgon när jag vet hur håret blev :D ha de fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0