onsdag

först lite måndagen ;
var hos tandläkaren vid tolv, lagade ett hål och fick veta att jag äter för mycket äpple :/ skumt. sedan väntade jag på emma och vi tog bussen till stallet, fixade hästarna rekordsnabbt och småsprang till bussen, tog bussen hem och jag segade lite, kollade lite tv o såå var allmänt seg :P sedan plockade jag ihop lite grejjer och tog bussen till anton (: åkte hem till honom och åt lite o så, sen åkte vi in till tenhult o träffade lite folk o såå. sen till jonas en sväng och hem ganska tidigt.

sen tisdagen ;
klockan ringde halv sju men det var fortfarande mörkt så snoosade till sju sedan masade vi oss upp och åt frukost, sen tog vi med oss kameran ut o tog massa kort :D när vi tröttnat på det gick vi in o letade reda på antons skidor o anton knölade på sig pjäxor sen åkte vi upp till åkern och jag körde runt på fyrhjulingen med anton på skidor bakom haha, superkul vill jag lova :P sedan gick vi in o jag hoppade in i duschen .. gjort oss klara mötte vi pia i tenhult och åt mat med pia, paulo och jocke, sedan gick vi till frisören o anton klippte sig först så vi åkte hem direkt när han var klar. sprang in o hämtade kameran o fick med mig anton ut o åka en sväng :D:D så jag kunde ta kort på snön ännu mer haha :P sedan drog vi oss hemåt och fikade, la oss i sängen en stund o "vilade" slutade med att en nyvaken anton väcker mig o säger att vi ska åka nu för bussen går strax haha. åkte hem hit och hängde med mamma o hjälpte henne med ridskolan och sedan hem o såg på filmen som gick på sexan, väldigt dålig tyckte jag :P somnade sedan.

dagen har inte bestått av så mycket, vi har mest segat, åt frukost och sen gjorde vi semlor, anton såg på film o jag kollade datorn och sov lite sen gjorde vi lasagne, nu har anton åkt och imonförmiddag ska jag rida med emma o malin sen hem o duscha o förhoppningsvis sola och ta mig upp till a6 också (: sen blir det nog anton på kvällen. får väl se lite :D

nu ska jag i allafall kolla vad som går på tv ikväll o kanske ordna nån film, ni får ha det bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0