söndag

usch den fruktade söndagen är här igen. :/

Helgen har i allafall vart bra (: i fredags tog jag mig hem till anton efter skolan och vi var lite i tenhult o såå, åkte hem tidigt och låg o snackade hur länge som helst innan vi somnade ;)

vaknade hyffsat sent i lördags och drog oss upp mot a6 för att köpa jeans till anton :D klockan halv sju anländer vi hemma hos mig, anton hade inte köpt något, men jag kom däremot hem med, en tröja, handkräm, foundation och puder (a) illa illa :P vi kollade i allafall på film på kvällen o somnade ganska tidigt (:

idag har jag endast tjänat pengar än så länge (:
om ett tag blir det förhoppningsvis solning med lollo :)

men nu ska jag dra mig mot duschen i think ;) ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0