söndag

Snabbinlägg innan beck börjar igen (:

jag vet att jag sa att jag inte ville avfärga/blondera håret, men ni fattar inte hur jobbigt det är att vänta på något man vill nu i flera månader haha :P så jag skaffade mig en plan, den ser ut såhär: blondera, blondera, tona, slinga. ungefär :P får väl se om vi ändrar den på vägen ;) första blonderingen är gjord och håret är oranget, gult, rött, ljust, blondt, guldigt på nåt vis (: inte vackert men en bra början med tanke på att jag hade mörkbrunt ;) använde garnier nutrisse och är helnöjd håret känns inte alls slitet, jättemjukt o lent ! efter blonderingarna när det är ljust ska det tonas i någon blond färg, inte fjortisblond som man blir av att blondera, sen föll ju tanken på vitt hår som amanda jensen skulle ju vara skitcoolt men passar nog inte i det xD så det blir en förhoppningsvis ganska naturell ljus mellan blond i slutändan (: kanske lägger i några slingor för o liva upp det lite, får väl se hur det går med planerna :P:P

men nu börjar beck, tjooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0