söndag

wiiiiiiie ! :D

Helg & Lov - underbart !


& i fredags var jag o anton på bio, wallander, den var bra tycker jag :D anton tyckte också den var bra fast inte lika som jag ;) i lördags blev det shoppande till lillasyster som fyller år snart. jag körde massa bil o sååå. sen kollade jag och anton på narnia också. de e nog den enda fantasyfilmen jag tycker är bra (: sen åkte vi hem till anton :D på kvällen blev de pizza och melodifestivalen o massa snö med ju :D:D:D:D:D

idag har jag jobbat o solat en sväng med mamma nu ikväll (: underbaaaaart ! & jag är faktiskt brun, frågar ni mig är jag superbrun, fast mest på magen o benen som jag ändå inte visar för alla mitt i vintern :P men ändå jag jobbar på det :D

reklampaus på beck just nu, så mkt mer än såhär blir det inte skrivet idag :P & imon blir det till tandläkaren o laga tänderna och sedan blir det nog ut till anton på eftermiddan/kvällen för på tisdag morgon har jag planerat att ta kort i snön ! :D:D:D:D

shit vad glad jag verkar idag haha, jag tror det är för att jag har solat och är brun och har världens bästa pojkvän ! <3 ha det fint ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0