tisdag

kändes som det var måndag så höll på o skriva det i rubriken, måste tyda på att veckan går snabbt :D

kom upp i hyffsat god tid och mamma hade kommit på den smarta idén att erbjuda mig skjuts till skolan om jag körde, bara för att hon vet att jag inte gillar o köra med massa bilar o trafik o i stan. :/ gick dock superbra, inte ett enda fel helt perfekt helt enkelt. det enda jag kommer ha svårt för när jag ska ta kortet är teorin ;) o fickparkering kanske haha :P

skolan gick lite segt men jag överlevde och det blev säljutbildning med max på science park. roligt att lyssna faktiskt (:

nu har jag kollat på bygglov och kollar just nu på house (:

blir nog ett inlägg till har hittat massa kläder jag vill ha ;) ha det fint !

Anton är underbar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0