tisdag

har hittat alldeles förmkt kläder jag vill ha ;)

massa fina kläder, dock några små hinder i detta, jonna har alltid vanliga jenas, enkelt linne o collagetröja, okej inte riktigt så illa är det men nästan faktiskt, man går i affären o tänker oh shit vilken fin tröja ! :O den måste jag ha ! sen tänker man; nej det är ingen vanlig collagetröja jag kommer inte använda denna, synd ! men det ska bli bättring med detta & jag har gjort två framsteg i vinter, jag använder stövlar, och har köpt en skinnjacka som jag dock inte använt supermkt än eftersom att det är kallt . :P ett annat hinder är ju pengar, de rullar ju inte precis in om man säger så, dessutom har jag ju skaffat mig mitt solberoende ^^ två ggr i veckan, dock har jag lyckats begränsa den ena gången till inte riktigt så lång tid som den andra, för den gången är liksom, "inte bli mer brun bara behålla det bruna jag har" haha,  detta har jag intalat mig så nu är det så :D är i allafall superfina kläder och jeansen, skorna och den randiga tröjan ska jag i allafall ha ! :D & kanske inte exakt de jeansen men ljusa i allafall (a)

nej nu måste jag dra mig, supertrött och börjar få halsbränna ! ha det fint ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0