torsdag

vet att jag inte skrev hur det gick med håret igår, detta beror på att blogg.se är världens segaste sida o tar femhundra år att komma in på ibland.

de där med olivolja vet jag inte hur det fungerade riktigt, men det tog nog bort toningen för min lilla blonda utväxt på någon cm är verkligen ljus nu :p jaja, toningen borta, bara färgen kvar ;) la i head and shoulders mjällschampo igår, hade det i i två timmar ungefär, sköljde ur det och gick o la mig.

imorse när jag stod i hallen sa min lillasyster att mitt hår blivit ljusare, så jag litar på henne och satsar på hela natten med head and shoulders schampo i ;)

dagen har bara bestått av skola och crash bandicoot. plus pyttipanna, mums ! och glasstårta för lillasyster fyller år, Grattis ! Hon fyller 11 och fick en megastor hamsterbur, en gubbe till sina hästgrejjer, en palm och en pannrem till hennes hästs träns där det står marvin o två hjärtan i strass ;) bara saker hon önskade sig och hon är nöjd ;)

men nu ska jag lägga i schampot o dra, joo juste, solat har jag också, jag studerar fortfarande de där som ser ut som fräknar, bara några på högra sidan av näsan långt upp tror jag, hmm. men nu drar jag mig så ha det fint (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0