torsdag

åh snart är det helg !

väckte anton vid halv sju imorse och vi gick upp och åt frukost, gjorde oss iordning o gick sedan till bussen tillsammans för ovanligehetens skull (: åkte upp till bäckdal men var ju dock ledig och traskade till sisan direkt, och hon fixade mitt hår ^^ från halv nio till kvar över ett någon gång (: sedan gick jag till religionen, var inte där så länge, slutade tidigt (: åkte sedan hem och har suttit vid datorn och pluggat matte :P

juste håret, det är ljust men inte jätteljust, lite ljusbrunt med ljusa slingor kan man väl säga (: nöjd är jag än så länge ;)

imorgon är det fredag, har matteprov, kommer nog inte gå lika bra som det gjort innan men vi får väl hoppas så mkt som möjligt. pluggat på det som itne funkar.. får väl se (:

sedan ska jag till anton, o så blir det mkt anton och jobb i helgen (:

men nu ska jag kollar klart på halv åtta hos mig, sen blir de värsta bilföraren och knutby ;) ha de fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0