fredag

ojoj, jag vet inte ens vilken dag det är längre, idag på jobbet trodde jag det var måndag och berättade att massa hade ringt mig i helgen o bett mig ta pass ? dom undrade hur min vecka funkade eftersom att helgen precis börjat ? hel snurrigt med lov o veckodagar, speciellt när man har konstiga jobbtider.

idag har jag iallafall jobbat och det kommer jag gör det mesta denna veckan, eller nej nästa vecka blir det ju. efter helgen i allafall (: jobbar imorgon hela dagen men är ledig på söndag i allafall (:

jobbar kväll måndag tisdag onsdag.. och är ensam hemma tisdag till torsdag. också, mkt mer än så har inte jag att säga om vad som händer här så ha de fint ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0