måndag

sjukt mkt folk på jobbet idag, jobbigt !

har i allafall fixat bort mitt kvällspass på onsdag eftersom att det är lite gäster o grilllning på gång här hemma då, det ska blir skönt med tre lediga dagar nu ! :D

nu ikväll har vi inte gjort så mkt, jag och anton har beställt lite kläder nyss iallafall, och om åtta minuter börjar beck, tror dock att jag redan har sett den, men ändå ! vi har köpt massa godis ju ! :D:D efter det blir de paradise hotel om vi orkar hålla oss vakna o sen soooova ! :D:D

ledig imorgon ju o jag har inte en aning om vad jag ska göra men det klarnar nog imorgon, bara ta de lugnt kanske ? , låter skönt, vi får se helt enkelt, hör av er om ni har någon idé ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0