söndag

ska alldeles strax sova men tänkte uppdatera lite innan det.

igår efter jobbet åkte jag ju ut till anton, åt som att jag aldrig hade sett mat förr :P sen duschade jag o sånt o vi åkte till josef där vi gjorde tacos, blev tjock ännu en gång! var där ganska länge, kollade lite tv o sånt snackade lite.

idag har jag jobbat, 13-21, och hur mkt folk som helst, folk som aldrig äter på max som ändrar sin beställning hela tiden, folk som tar femhundra år på sig att säga vad dem ska ha när det är kö ut till dörren ? bara dom får sin mat så spelar de ju ingen roll om jag får en utskällning av nästa för det går för sakta, seghuvuden ! inte klaga på gästerna nu... fyfy, men ibland så undrar man hur folk tänker. ;)

o nu ikväll har jag inte gjort alls mkt, bara slappat. hur skönt som helst för imorgon blir det jobb igen 12-17. sen kommer nog anton hit efter det :D

men nu ska jag sova, fast jag är säker på att det inte blir så, men ska i allafall inte skriva mer, så ha de fint (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0