tisdag

var några dagar sen jag skrev, men det är ju itne så ovanligt ;)

imorse åkte i allafall övriga familjen till falsterbo för att besöka falsterbo horseshow. vilket betyder att jag är ensam till på torsdag natt någon gång. & har jonna någon gång sovit ensam hemma ? kommer hon göra det ? nej, i allfall inte det här året ;) alldeles för mörkrädd för det ;) trots att jag har brusi hemma hihi :P men är i allafall ensam nu på dagen eftersom att jag ska jobba 17-22 så kommer anton efter det, han kommer hit samtidigt som jag ungefär , onödigt kan tyckas men vadå never att jag sover ensam! och vad har jag tillbringat dagen med ? (a) jaaaa, reste mig ifrån sängen vid halv två i allafall, kollat på film o ätit lite. ad kommer hända mer innan jobbet ? inte så himla mkt tror jag, ska ju åka om en timme , vilken slapp dag, men de behövde jag har jobbat alldeles för mkt emot vad jag har sovit det senaste. ska väl kanske försöka hinna upp tillkonsum innan jag tar bussen in till jobbet, för jag drack upp den sista juicen innan. :/ o lite glass skulle ju vara gott att ha hemma ! de får jag nog hinna med (: kanske borde äta lite mat innan jag åker till jobbet också. oj nu börjar det ju låta som det börjar bli lite bråttom, nu är det ju bara 50 minuter kvar till bussen går.

bäst att jag reser mig härifrån o klär på mig och lite sådant behövligt! ha en underbar kväll och kom gärna och hälsa på på jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0