fredag

igår hände inte så mycket roligt, bara skolan o sen jobba (:

idag börjar jag vid kvart i ett som jag gjort varenda fredag den här terminen, trååk ! men det funkar. har matte som jag haft varenda fredag den här terminen ;) vi får tillbaka nationella, o jag vill nog inte ens ha tillbaka mitt . känns som det har gått skit, men men så kan de gå ibland, bara att hoppas på det bästa (:

får se lite när jag slutar o så, börjar ju jobba vid fem, så får se om jag hinner hem emellan eller ej (:

efter jobbet tar jag i allafall bussen eller tåget till anton ! händer nog inte mängder ikväll, slutar ju inte förens nio, men vi får väl se lite ;) imorgon ska de köra cross i allafall, jag ska ta med mig kameran tänkte jag :D hoppas på någon fin bild (:

nu ska jag dra mig uppåt, ha en underbar dag ! & glöm inte www.signe.nu/jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0