lördag

midsommarafton igår, åt färskpotatis o sånt hemma hos mig vid två tiden ! :D sedan blev det tårta! lite slappande hann vi också med innan det bar av till kusinerna där jag o anton bara stannade knappt en timme innan vi traskade upp till tåget :D

vi skulle ta tåget till tenhult :P när vi kommer upp till stationen i husvkarna står det ett tåg på spår ett, och man måste gå över spår ett för att komma till spår två där vårat tåg skulle gå :P så där står vi o ser när vårat tåg kommer o kan inte göra någonting haha :P tillslut åker de tåget som var ivägen men det var hur långt som helst så vi trodde de andra tåget redan hade åkt. men det hade det inte, det väntade haha :P lite stressad blir man ju ;) intressant ? nej, men du behöver inte läsa !

när vi kom hit, till anton gick vi in till grannen o grillade o massa sånt sen åkte vi in till tenhult en sväng var med lite folk o så, hände inte speciellt mycket. kom tillbaka ut till anton vid halv två ungefär o då gick vi in till grannen där de flesta satt kvar :P gick in o la oss vid tre typ, mysig kväll ! :D

nu väntar anton på att jag ska göra mig i ordning, har i allafall rakat av hans hår idag :O inte helt men mycket! sen blir det bio ikväll, JOhan Falk ! :D:D men nu ska jag borsta tänderna :D ha de fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0