måndag

ny vecka igen ;) men vi börjar med helgen !

i fredags var jag o anton hemma hos mig o tog det lugnt kollade tv o somnade supertidigt! sen i lördags åkte vi in till stan när vi vaknat o gick o kollade i lite affärer o sånt mys de va ju marknad, dock inte så mkt att ha :P framåt halv ett mötte vi min familj o gick o åt middag på jensens, firade mammas födelsedag o mors dag. sen hem o äta tårta. efter tårtan fick vi skjuts av pappa till anton. där segade vi lite o åt grillat.. framåt sju åkte vi in till tenhult o träffade lite mänskor o sen vidare till stan o rix fm festivalen.. inte jättemkt o hurra över skulle jag vilja säga men det var trevligt ändå (: vi hann även med en tripp till max för lite kvällskäk :D somnade hemma hos anton vid halv tre och vaknade halv åtta ungefär i söndags o kunde inte somna om. :( var ute o gick en sväng sen väckte jag anton o vi kollade på robinsson finalen.. seddan blev det glassmys innan jag åkte till jobbet :)

så de var min helg ;) och nu är det ny vecka.. var i skolan i förmiddags o gjorde klart religionen som vi ska göra klart på torsdag, slipper man det! sedan åkte jag hem vid elva. gött! imorgon blir det till o göra det sista elprovet, sen har jag noginte så mkt kvar att göra :D ska försöka ta mig in till balen sen också jag vill se lollo :D o på onsdag är vi lediga, ska tyvär regna men jag håller tummarna för att någon bara skojjade om det ;) på torsdag blir det skola som vanligt, dock ingen vanlig idrott, tänk va soft att jag aldrig mer kommer behöva ha idrott! :D underbart! sen på kvällen blir de jobb.. o på fredag får vi tillbaka nationella på matten och får betyg o sånt sen blir de jobb till nio o jobb till nio på lördag, mer vet jag itnte om helgen så har någon nåt bra förslag så hör av er! :D

men oj vad mkt jag skrev, haha.. alldeles för mkt så nu blir de inget mer, ha de fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0