onsdag

var ett tag sen jag skrev, men jag har inte dött, promise !

denna veckan har varit underbar vill jag nog påstå ! har vart i skolan i en timme ungefär, love it ! det var i måndags på morgonen för att städa ur skåpet o såå, sen gick jag hem o somnade med min förkylning, wonderful ! och i tisdags, igår, skulle vi till vätterstranden med klassen, jag vaknade o kollade ut och tyckte inte det var tillräckligt bra väder för det så jag somnade om. vid elva gick jag ut o mötte anton o vi gick en promenad, sakta men säkert med världens förskylning bägge två, jag kände att jag behövde komma ut lite ;) väl hemma så segade vi och städade mitt rum :D äntligen ! :D och vi sju eller åtta hann klockan nog bli, gick vi upp till konsum o hyrde film o köpte godis ! mums ! :D

idag var jag ledig , underbart ! :D anton hade lite sovmorgon , tyckte han i alalfall, jag vet inte om halv tio är sovmorgon, när vi har sovmorgon börjar vi efter tolv ju ;) men men, lite i allafall så vi sov ganska länge :D sedan åkte han iväg o jag segade, sen åkte jag o lämnade in min kamera o sen till trafikskolan för teorikurs, de var tråk ! och ikväll har jag bara kollat på film, myyys ! :D

imorgon är det avslutning ! och igår frågade jag anton vart han hade sin avslutning, i sofiakyrkan svarade han, men då har vi i kyrkorna jämte varandra jag har i pingstkyrkan. då började han fundera på om han med kanske hade där,  så efter en undersökning på bäckadals hemsida kom vi fram till att vi har avslutning samtidigt i samma kyrka ! bra ! efter den ska vi gå o fika sen åker vi ut till anton, eller om de blir tenhult, får se får se, :D ska i allafall sova hos mig som tanken är :D

men oj vad långt det här blev :O bäst jag slutar o somnar nu så jag orkar upp imorgon ! någon mer än jag som tycker skolavslutningar är överskattade ? jag är nog den enda med jeans imorgon , orka vara finklädd för en halv timme i kyrkan när man ändå ska tillbaka dit efter sommaren ? oooh nej ! överskattat ! men oj nu blev de ännu längre, hoppas ingen läser ända hit, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0