lördag

ojoj, är helt snurrig på vilken dag det är, blir så när man är ledig för länge tror jag ;)

igår var vi iallafall hos jonas på kvällen, hmm, vet inte om det var så kul men det funkade, vi hade roligare efteråt tror jag ;) kom hem vid ett ungefär och somnade typ på direkten. :D

idag ska jag åka och jobba vid elva ungefär men blev väckt vid kvart över åtta av att adam stod i dörren, han o anton ska iväg o köra cross ;) så nu sitter jag här helt ensam :P anton är ute o fixar ihop sina grejjer, dom ska nog åka snart :)

jag vet inte vad jag ska roa mig med, kanske gå o lägga mig en stund till, låter ju inte helt fel ;)

slutar i allafall vid fyra idag o då ska jag åka tillbaka hit, hoppas på en myskväll med popcorn och robinsson ;) & så blir det jobb imon igen ;D

men nu ska jag nog dra mig mot sängen igen, så ha det underbart tills vi hörs igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0